A fehérnemű mindenkinek jár. De a legtöbb cég fantasztikus testű, tökéletesre photoshoppolt modellekkel csábítja leendő vásárlóit. Ha célcsoport a férfiak - vagyis arra hajtanak, hogy majd a férfi megveszi a barátnőjének a szexibb darabokat, akkor ok. De ha "hétköznapibb", kényelmes, ugyanakkor szexi fehérneműkkel a(z átlag)nőket célozzák meg, akkor sokkal hatékonyabb, ha hozzánk, átlagnőkhöz hasonló modellek mutatják be a cég legszebb darabjait. Az alábbiakban olyan cégeket mutatok meg, amelyek kiléptek a Victoria's Secret árnyékából, és vállalták, hogy az igazi nő az átlagnő. Lehetnél akár te is, én is a modell...
ModCloth
A Modcloth fürdőruha-cég arra vállalkozott, hogy reklámkampányát a saját dolgozóira építi. A munkatársak viselik a fürdőruhákat, és a képeket az Instagramon terjesztik.
https://www.instagram.com/p/BD1qN6PQFgr/
https://www.instagram.com/p/BEv4G_bwFnm/
https://www.instagram.com/p/BEgViT-QFmU/
https://www.instagram.com/p/BEbOtgkQFqT/
A ModCloth alapítója Susan Gregg Koger, aki a projektet kitalálta. A képeken átlagnők láthatóak retusálás nélkül... Ezzel szeretnék megmutatni, hogy bármilyen is a testünk, szeretnünk kell.
Lonely
https://www.instagram.com/p/BHq152XgN3w/?taken-by=lonelylingerie
https://www.instagram.com/p/BGiwXoGiuKr/?taken-by=lonelylingerie
https://www.instagram.com/p/BIrITN3A__5/?taken-by=lonelylingerie
Az első reklámjukban a Girls című sorozat főszereplője vállalta a fehérneműk népszerűsítését. Mára viszont a világ minden tájáról származó, bármilyen testalkatú, tetkós, narancsbőrös bőrfelszínű nő megmutathatja magát: akár otthon, akár a természet lágy ölén. A projekt célja egyszerű: a fehérneműben minden nő nő.
Naja
A fehérneműmárka alapítói Catalina Dzhirald és Gina Rodriguez volt, akik a Nude for All projektet indították. Ők a nők különböző színű bőr tónusával "játszottak".
https://www.instagram.com/p/BH2UhkpDmxV/
A fehérneműk a nők bőrszínének megfelelőek, ez így kényelmes és még diszkrimináció sincsen.
American Apparel
A cég jelenleg nehéz időkön megy keresztül, de egyik legnagyobb reklámfogása 2014-ben volt, amire sokan emlékezhetnek.
https://www.instagram.com/p/jzvzgunL1x/
A márka arca volt a 60 éves Jacky O'Shaughnessy. A kampány szlogenje pedig ez volt:
"A szexualitásnak nincs lejárati dátuma."
Curvy Kate
A brit fehérneműmárka a plus size méretű TheNewSexy projektot indította el, amelynek keretében a különböző nők mutatták be.
https://www.instagram.com/p/BNbeQjPDLkK/
https://www.instagram.com/p/BIRznJBAaMd/
A fotózáson résztvevők között volt Gemma Frenagan tolószékben, Charles Atherton, akin a fotózást megelőzően mastectomiát végeztek, és a 65 éves Janet. "Hisszük, hogy minden nő isteni. A Curvy Kate Fehérnemű mindenki számára készül, az ügyfelek különböző formáira, különböző kilátással, életkorral és képességekkel. Ezek a mi modelljeink."
Aerie
Az amerikai Aerie márka az egyik első, aki elhatározta, hogy nem retusálja a reklámban szereplő fényképeit.
https://www.instagram.com/p/BNqPdfKAOTY/?taken-by=aerie
https://www.instagram.com/p/BNPugEpA4Pu/?taken-by=aerie
https://www.instagram.com/p/BMtnJ9LAk27/?taken-by=aerie
https://www.instagram.com/p/BMOxWZlgu3c/?taken-by=aerie
A cég a hangsúlyt a természetességre helyezte, még akkor is, ha olyan versenytársa van, mint a Victoria's Secret. A cég elnöke Jennifer Foyle megjegyezte, hogy nincs értelme retusálni ezeket a nőket, mert anélkül is annyira szépek!
"Legyenek a nők bármilyen alkatúak, válasszák azt, ami a legjobb számukra!"
Mentés
Mentés
Mentés