Azt mondják, hogy cuki kisbabával, vagy egy kutyával bármit el lehet adni. Én inkább azt mondanám, hogy szexszel, szexizmussal bármi eladható. De miért van az, hogy leginkább a női mellek kelletése repíti az eladásokat egy-egy márkánál?
A pasik és a PR-osok mind azt gondolják, hogy egy domboruló dekoltázs válasz minden piackutatási kérdőívre. És sajnos, vagy nem sajnos ez tényleg működik! Egy mellel, vagy egy kerek popóval minden árut könnyebb ledugni (főleg) a (férfi) vásárlók torkán.
Ez a cég számára előnyös, viszont nekünk, nőknek eléggé diszkrimináló! Az alábbiakban felháborítóan szexista reklámkampányokat láthatsz. Meglepő, hogy miket nem próbának ily módon a vevőkre sózni.
Női ruházatot...
Egy Ford-ot, illetve annak a hatalmas csomagtartóját...
Sampont...
Dezodort (AXE Gravity)
Ruhát (Marc Jacobs)
Tusfürdőt (Old Spice)
Önkormányzati kampány (a kutyagumi összeszedésére)
Autót... (Mercedes- de nem értem, miért?)
Fogadási oldalt...
Hidratálót...
Szervdonációt.... (Csak akkor lehetsz benne, ha donor vagy...)
Állatvédő kampányt... minden állatnak ugyanolyan testrészei vannak)
Dezodort (AXE)
Autót... (Skoda - 2 zónás légzsákrendszer)
Fényképezőgép (Nikon)
Etikusnak semmiképp nem mondható. De az biztos, hogy figyelemfelkeltő!
Üdv: Dundi Angyal (Facebook)